Saturday, June 21, 2008

TAG : wallpaper anda...


oleh kerana hari ini aku kebosanan, maka aku pulak nak reka tag dan mengetag org.

Tag kali ni ialah.. WALLPAPER ANDA... sapa2 yg kena tag, kene tepek wallpaper yang dia gunakan skang, pada masa dia di tag dekat blog dia (tak kira le, pc kat tempat keje ke, pc kat umah ke, pc kawan yg dijadikan tempat menumpang tulis blog ke.. kekeke). Pastu kena bgtahu naper dia pilih wallpaper tu.. ok.. ada faham??

INI WALLPAPER AKU..



NAPER PILIH WALLPAPER NI??

saje suka... sbb rasa gambar tu cantik.... dan mcm sesuai dgn aku..


So, skang aku nak TAG KAK LIZA ngn dak DATA.. sapa tak buat nanti dia berbau kambing.. kekekeke..

atas permintaan KAMEZAIM sendiri yg nak di tag.. so En Kamezaim.. sila buat tag ek..

UPDATED 26/6/2008

atas permintaan lagi, kakak ipar ENA.. sila menjawab tag ye..

6 komen:

kamezaim said...

aduh,sampai hati tak tag kamezaim sama..xpelah..

husz_nie said...

lah.. nak ke.. jap.. nak tambah kamezaim punya nama..

kamezaim said...

xnak,dah merajuk dgn tempe goreng ni..huhu

RHEA said...

tag 21 jun.. bday rhea..

ena said...

alaa..nape tak tag akak ipar sekali?? (nak jugak tu) hahaha...padahal akak ipar pon tataw amende tag mengetag nih..hikhik

husz_nie said...

hahaha.. akak ipar nak ke.. okeh.. jap adik ipar tag akak ipar..

wat je mcm mana dik ipar wat ni

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons