Wednesday, April 22, 2009

Simple & Plain

Setelah lama plan nak tukar layout, baru kali ni aku dpt tukar. Kali ni aku pilih yg simple & plain je, supaya blog aku nampak kemas tp tak kelihatan sarat. Selalunya aku cari layout yg fancy2, mcm layout aku yg sebelum ni berbunga-bunga. Kiranya ni le kali pertama aku pakai yg jenis simple habis dan skema.

Tiba2 terasa mcm diri dah tua, dah tak sesuai lagi nak fancy2 mcm budak2. Hahaha. Itu sebab pilih yg simple2 aje. Asalkan aku rasa puas hati sudah la. Spjg dua tahun menceburi bidang blog, dah bermacam2 layout aku pakai.

Layout yang satu ni pun tgklah boleh bertahan sehingga bila. Aku ni jenis cepat bosan. Kalau rasa tak best nanti aku tukar le lain. Takpun pakai balik layout lama. Biasalah manusia, cepat bosan. Menulis blog je yg aku belum bosan lagi… walaupun kadang2 kena syndrom blogging mood down..hehe.

Dalam sakit2 pun sempat lagi berblogging dan tukar layout. Hehe, entry taip2 siap2 kat rumah, pastu singgah cc lepas balik klinik, posting la, taknak sume tarikh sama, tukar tarikh entry..ikut tarikh aku tulis posting.. ekeke. Pastu dah alang2 masuk cc, tukar aje la layout ready made, malas dah nak godek2 sendiri. Tengoklah, kalau rajin nanti mungkin gak aku modified sket2, tp layout ni pening pale gak nak modified.

Oleh sebab aku suka betul tukar2 layout, maka aku sendiri anugerahkan blog sendiri dengan The Poyos Blog 2009 award... kui kui kui.


0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons