Sunday, April 20, 2008

Wajah Baru

Kalau dulu, masa aku mula2 wat blog, mmg selalu bertukar2 wajah. Tp layout biru aku yg sebelum ni boleh dikatakan bertahan lama juga. Sehinggalah bila aku rasa tulisan dia terlalu kelabu, aku pun mula mencari layout baru.

Dah lama mencari punya cari. Tak de yg berkenan. Bila tgk Aidil guna layout ni ari tu. Rasa terpikat. Aidil lak bg greenlight. Hehe.. ape lagi.. pakai le.

So thanx to Aidil. Bertukar wajah baru juga akhirnya. Harap yg ini pun thn lama jugak. hehehe

Buat layout sendiri? Malas... aku tak reti coding XML..hahaha




Tribute utk layout lama aku. Kalau aku bosan dgn yg ni.. berkemungkinan besar aku pakai yg lama balik.. hehehehe


Lagu yg menjadi latar blog aku ni pulak merupakan musik gamelan. Kenapa Gamelan? Well, aku dulu budak gamelan... hehe.. masa universiti aku aktif wat perfomance gamelan. Tp sekitar u saja la. SO kira saja letak untuk kenangan.

Erm.. byk kisah, kenangan best main gamelan ni. hehehehe... Nak citer? Nantilah.. one time, one fine day.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons