Wednesday, April 09, 2008

Kingston

Masuk ni dah dua pendrive aku hilang. Kalau harga murah tak mengapa juga. Ini pendrive yg hilang ni harga RM45 masa aku beli. Duit tu boleh makan kenyang selama 4 hari tu. Pendrive yg mula hilang dulu harganya lebih kurang RM35. Huh.. dah hampir seratus tu. Boleh makan puas2 ngn duit tu.

Dua2 yg hilang... dua2 jenama Kingston. huh.. satu hitam, satu putih. Bukanlah gaduh hilang pasal harga pendrive tu sgt (walau tu salah satu sbb). Tp sebab isi kandungan pendrive tu. Dlm tu ade resume aku (means ade sume details aku).. bahaya tu. Gambar aku tak sure ade ke tidak dlm tu...huhu. Maybe aku tertinggal kat CC semalam masa print borang mintak kerja. Aku doa sgt takde org kutip pendrive tu spy aku leh pegi CC tu balik dan amik balik pendrive tu. huhu.. sekadar berharap walau harapan ku tipis. Atau cina cc tu yg kutip dan simpan kalau2 ade org claim.

Ada juga aku pesan dekat Yong tlg tgkkan kat rumah dia. Manalah tahu kalau2 tercicir di sana.

Marah? Ye.. marah pada diri sendiri.. marah sebab aku cuai. arghhhh. Rasa nak tampokan aje diri ni.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons