Saturday, April 12, 2008

Breakfast di McD


Hari ni aku kena kerja. Sama jugak mcm hari2 biasa, waktu kerja aku start pukul 7. Tiba2 je ari ni teringin nak breakfast mkn sausage mcmuffin. Aku kuar dlm kul 6 suku, lepas subuh, terus drive ke Pandu Lalu McD. Skali tgk die sekat lak ruangan pandu lalu tu sbb diorang nak punggah stok. Erm... alang2 sampai McD, aku parking kete msk dlm wat pesanan take away. Amik 1 set sausage mcmuffin with egg, coffee ngn hashbrown.

Masuk2 dlm kete, mengembur bau harum kopi. Wah sedapnya. Buat aku terasa segar. Selalu aku mengantuk time bwak kete pagi2 ni. hehehe... Sampai opis takle thn dah. Sambil tunggu cust call aku melantak makan. hahaha.. lapar la.. smalam aku tak makan nasi. Pagi ni byk pulak le call pun. Tak reti berehat ape customer ni. Ari2 sabtu mcm ni, bwk le famili gi jalan2, mkn angin, tgk wayang ke, pegi pantai ke... apa la. Ups.. melalut lak... kekekekeke. Erm.. page komik takle bukak pulak. Ala... bakal kebosanankah aku sehingga ke pukul 3 petang?



Nah, untuk sarapan pagi korang. Sebab LEBAI tak suka dgr lagu org lidah keras... hahaha.. aku hidangkan lagu dr bahasa romantik... kekekeke.... pelik gak, lepas JL kena block.. terus aku blh bukak youtube.. padehal sebelum ni youtube kena block.. kekeke layannnnnnnnnnnn..



Ataupun LOBAI nak lagu minang eh? Nah amik lagu Ayam Den Lapeh... keh keh keh..

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons