Sunday, April 20, 2008

Tag : LUV LINK???

ape ke menatang luv link ni? kalau semekut love letter tu aku tau le... huhu.. Ni pakcik Espada dr warung kopi tag aku. Aku yg sebenarnya masih tak paham lagi mcm mana tag ni. Jadi terpaksa le aku merayau ke semua2 blog yg dah kena tag. So lebih kurang macam ni le cara main dia.




Setiap org yg kena tag, perlulah meletakkan gambar yg di atas ini, nama bunga yg di dalam gambar ni kalau tak silap aku, pink bleeding heart. Kenapa ianya dinamakan sebegitu tidaklah pula ku tahu. Kemudian kena copy pula link2 yg ada dibawah ini dan ditambah pula dgn link ke blog sendiri.


Benny LiewRambling MooMum & Kids In WonderlandJude LittleOur Mini BlogsphereRooms in My HeartJaniCengChinNeeJo-NLadyLava's LoungeStrange But TrueHow's Life BoutMy.Stories.Rhea ScarletWarung Kopi O UlquiorraHanya Diriku



amboi aih. Penat nak bancuh kopi sume link ni. Takde ke tag yg mudah sket.

Lepas tu, kena tag 10 org pulak utk kembangkan lagi link ni. Ha.. sudah. Aku nak tag sapa lak ni sampai 10 org ni. Awat byk sgt ni... haru sungguh.

Maka, org2 yg bertuah utk di TAG ialah :

1. Blekpepel
2. Diari Alya
3. Mawar

erm.. aku tak ramai kawan blogger. so ini jelah yg aku tag.. okey.. adios..

1 komen:

Anonymous said...

huhuhuuh...TQ fren...

saje je suke2....ha ah...btl le tu.....takde yg silap nye...huhuhu

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons