Tuesday, April 15, 2008

Sakit Kepala

Dah 3-4 hari rasa sakit kepala. Rasa angin sebu je satu badan. Tak larat lumur minyaq dah kat kepala. Tak larat telan panadol ngn pain killer dah. Kepala dok berdenyut mcm tu jugak. Rambut pun aku dah ketong bg pendek kot2 sebab panas. Tp dok sakit kepala mcm tu jugak. Petnag ni dah rasa seram sejuk semacam mcm nak demam tak demam je.

Huh... time2 macam ni, bila aku rasa ade org buat kerja bodoh. Mmg cepat je rasa marah tu meluap. Mmg dah ada yg kena tempiasnya pun. Tp kalau org lain yg buat benda bodoh tu mungkin aku tak marah sgt, tp ni, org yg aku percaya, org yg aku rasa dia ada tanggung jawab utk protect aku, tp dia buat aku jadi seolah bahan ketawa lak. Tlg la, aku ada maruah. Kalau aku dah tak kisah ke mende tu, tak payah le kesah.

Argh... I wish I am at home now lying on my bed. Feel like to smash my head with hammer. YOu see me walking, you see me look steady. Nope. It is really painful inside my brain.

Td kat surau pun, aku lumur minyak kat kepala byk2. Ade je mulut nak komen ni bau ape. Bau myk cap kapak le.. nape? tak pernah bau? tak pernah sakit pale? "Oh My God, what smell is this??" Hek eleh.. awak tu org Islam, baik sebut ya Allah dr Oh My God. Paham2 le, ada org sakit pala, hormat le sket sblm nak komplen pasal bau tu. Rasanya lg sedap bau myk tu dr bau myk wangi awak yg mengembur menambahkan pening kepala.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons