Friday, May 02, 2008

Cerita Di Waktu Gelap

Malam Semalam (Khamis, 1/5/2008) :

Aku bersms ngn member baik aku kat u. Antara smsnya.....

Winz : Yela2. Papela..Erm.. Aku rindu ko sesgt..
Aku : Keke. Mintak maafla. Aku takde nafsu pada kaum sejenis. kekekeke. hahaha
Winz : Kambengs..

hahaha.. ahak... ahak...

Well, aku pun rindu dia gak sebenarnya. Dah lama kitorang tak jumpa. Last jumpa Feb thn lepas. Dan tu jugak first time aku jumpa akak Wild. Bila aku suh dia mai sini jumpa aku. Dah dia kata sibuk lak... ceh.. kambing..

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pagi Tadi (Nak pergi opis):

Dah kunci pagar, masuk2 kete je dgr lagu "bukak la butnag ku... bukak la butang ku" .. nyanyian PakCik Din (PCD). Ceh.. takde lagu lain ke nak letak, pepagi dah letak lagu kategori 18sx. Pagi2 ni la malaikat nak mai bagi rezeki, nak dapat syafaat, berkat, rahmat.... ni dok dgr lagu macam ni pepagi.. lari lak kot malaikat rezeki nanti. Aku trus masukkan kaset... dgr bacaan Al-Quran pepagi ni lagi bagus.

Sibuk nak boikot, filem Fitna, boikot barangan belanda.. lagu2 kategori mcm ni tak mau boikot lak. Pastu gaduh ramai org rosak akhlak sekarang ni. Filem melayu sendiri pun apa kurangnya. Byk yg rosak akhlak. Tu yg diarahkan oleh pengarah yg mengaku beragama Islam tu. Jahil vs Dah Tahu Tp Buat Jugak.... yg mana lebih berat dosanya?

Hai... entahlah...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons