Thursday, May 15, 2008

Show me the meaning of being lonely.......

"Show me the meaning of being lonely
Is this the feeling, I need to walk with.............


Something is missing in my heart"


Tiba2 je malam ni aku rasa sunyi, sepi menghuni rumah ni. Biasanya tidak macam ni. Tp malam ni kenapa tah. Dgn hanya ditemani oleh seekor kucing, dan dua ekor kura2, aku merasakan kesunyian malam ini.

Atau.. mungkinkah hati ini yg sunyi? Argh.. hati ini telah lama sunyi dan tak kan mungkin ada pengisinya. Entahlah... kadangkala, aku jua tidak memahami hati ini. Apa kemahuannya, apa kehendaknya, apa keinginannya. Aku penat, aku lelah untuk cuba memahaminya. Lantas aku biarkannya diulit kesepian.

"carilah teman, takde la dok sorang2"

Alahai umi, nak cari kat mana? nak cari macam mana? Entahlah, bab teman ni mmg aku tak mahu sentuh. Hati ini belum terbuka lagi. Kenapa, biarlah aku seorang je yg tahu. Hai... malas nak pikir. Lagipun siapalah yang sudi

" I lie awake, I drive myself crazy
I drive myself crazy......................


I was such a fool"

Malam semakin menginjak berlalu, namun aku masih di ulit perasaan. Di temani irama lagu yg berkumandang. Aku terus tenggelam dalam lamunanku... ah.. mengapa harus aku sebegini? Persetankan perasaan ini. Biarkanlah aku damai di malam. Biarkanlah aku, sendiri.

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons