Wednesday, May 21, 2008

Pelupa Tahap Gaban

gambar ini hanyalah hiasan semata-mata, tiada kaitan dgn yg hidup mahupun yg tlh mati. kredit tu tuan punya gambar. sapa tah aku amik dr tenet. pinjam gambar no.

Huhuhu... aku tak tau la nak mampus ka nak apa ni. Semenjak dua menjak ni aku punya penyakit lupa makin teruk. Tapi nak kata pelupa gila pun tak juga. Nak kata semedang lupa tak juga. Kalau mende2 kecik tu dah biasa terlupa...huhuhu. Tp yg skang ni yg aku mudah lupa ni... lupa yg boleh buat aku jadi lawak ...huhuhu..

Contoh mcm pagi tadi, sebelum gi kerja aku singgah Esso nak isi minyak. Aku masuk dlm byr RM30, pastu aku kuar, dgn selambanya terus masuk dlm keter dan start enjin. Elok aku nak start gear, baru aku tingat.. "eh.. aku belum isi minyak lagi". Ya Allah... apa le pagi2 dah pelupa ni... mamai betui. Aku pun matikan enjin dan kuar keter balik, pastu isi minyak. Org2 pump sebelah menyebelah pun heran tgk gelagat aku...huhu. Alhamdulillah gak teringat. Kalau tak aku jalan terus je.. Rm30 rugi, kete berenti habis minyak tgh jln. Minyak dah E tu...huhuhuhu. Teruk kan penyakit lupa aku.

Ni mesti mamai tak cukup tido ni... mlm tadi aku jenuh berkeluh kesah baru leh tido. Dah la sebelum tu terkelendat sbb tersepak kaki katil, terjatuh betul2 atas tilam...huhuhu... mujur atas tilam. Hehehe.. wat alasan tak cukup tido lak.

Tp yg bestnya, aku dah ingat balik pwd clicks aku.. yes..yes.. yes..

So apa kena mengena ngn gambar kat atas tu?.. takde kena mengena.. saje nak jamu para pengunjung blog aku.... jemputlah jamu mata ek... kekekekeke

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons