Wednesday, May 14, 2008

Entry 18 SG

Entry ini penuh dgn keganasan. Bagi yg lemah semangat di larang membacanya.

DUMMMMMMMMMMM.... berdentum meja aku hempuk. BRANGGGGGGGGGGGG telefon pulak aku hempas ke lantai. Berderai telefon keter kebal (bak kata jejerz) tu menghempas ke lantai. Aku tak tahan lagi. Byk songeh betul. Kerja menyusahkan orang je. Macam $#%#(%#*&%^#(%(&*#%.

"You apa pasat suka hempuk2 meja ha? Tatak bagut a itu macam... bla..bla.. blaa.." dan tah hape2 lagilah si Nona Bue Keat (bkn nama sebenar) membebel kat aku.

"Lu diam, kalau tak muka lu wa hempuk kang.. lu mau ka".. sergah aku balik.

Nona terus terdiam dan terkencing di tempat duduknya melihat aku yg mengamuk mcm singa hilang anak.

Aku bgn dari tempat duduk aku... aku pergi ke si Jim Sen (bkn nama sebenar).. BERDENTAM... meja dia pulak aku hentak.

Jim Sen : Aphal ko hah? hentak2 meja org ni?

Aku : Ko diam... ko tau tak ko dah menyusahkan aku.. pastu kurang ajar pulak tu. Dasar tak guna... &*#&*^%*#^%#*(^#$&*#$&*(&*(**%&.

Belum sempat dia balas cakap aku.. aku tangkap tengkuk dia.. aku kilas2kan tengkuk dia. Tak cukup dgn tu, aku amik telefon atas meja dia, aku ketuk2kan kepala dia dgn telefon tu. Mengerang-ngerang dia cuba pertahankan diri. Tgn dia cuba tumbuk aku. Sepantas kilat aku capai tangan dia, aku pulaskan kebelakang sampai terkulai layu tgn dia. Patah ke apa ke aku tak tahu la.. mampus pi kat dia la.

Tak cukup dgn tu, aku julang badan dia... aku hempas2kan dia ke lantai. Amarah aku mmg dah tahap geram gila babas ni. Dah aku hempas, lembik dia terlentang kat lantai. Aku pijak2 pulak perut dia. Tak puas ati lagi, aku sepak2 pula badan dia. Sampai mengah2 aku dibuatnya menyepak dia. Takpe... janji aku puas hati.

Orang2 lain kat ofis tu mula panik tgk aksi ganas aku. Ada yg terjerit2 seolah olah kena histeria, ada yg terlolong2 mcm tarzan panggil katak, tak kurang jugak yg menelefon security guard lapor pasal kekecohan tu. Tp nak masuk campur tlg si Jim Sen tu diorang tak bani. Takut diorang lak kena karate karate ngn aku. Mana taknya.. baru nak tlg si Jim Sen tu.. aku dah baling diorang ngn kerusi, aku jeling sekor ngn gaya lembu naik minyak. Takut.. kecut perut masing2.

Si Jim Sen lak... terketar2 mintak ampun. Menyusun sepuluh jari dia sembah aku sambil sesekali merayu mintak tlg kat org ramai. Heh.. jgn harap la.. aku tak puas hati lagi ni... aku cekak lak rambut dia... aku lontar dia ke tingkap. Prung.. berderai kaca tingkap pecah. Si Jim Sen lak lembik kat tepi tingkap. Kacak duk cucuk muka dia.. merembes-rembes darah kuar dr luka dia.

Elok aku menapak nak belasah si Jim Sen tu lagi, pak guard pakat serbu aku ramai2 sambil pegang pistol. Bukan calang2 pistol tu, automatik gun Barreta. Yg pegang shotgun pun ada.

"Berhenti bergerak atau kami tembak"

Ceh.. ingat aku takut la tu. Aku tak peduli. Kalau dah mengamuk, akan ku amuk sampai ke titisan darah terakhir. Ini keturunan panglima ni tau. Darah panglima mengalir panas je dlm bdn ni.

Aku wat bodoh ngn wat dek je ngn amaran pak guard. Aku terus pergi belasah si Jim Sen tu. Pak guard pun pakat lepaskan tembakan kat aku.

Eyah.. eyah.. yah.. aku mengelak peluru pakguard tu selamba je ala2 cerita the matrix. Tercengang semua pak guard tu. Tak puas hati, diorang tembak aku pakai machinegun lak.

Tratttt tratttttt trattttt terrrrr terrrrrrrrrrrrrrrr...

Aku selamba je kutip setiap biji peluru yg dimuntahkan kat aku.. aku jentik pulak peluru tu sebiji sebiji ke arah pakguard tu sume.. abis kojol sume bila peluru tu tembus kepala diorang. Huh.. sharp shooter tu...

Tiba2...

Truttttttttt

Panggilan dr customer masuk.

Ceh.. aku berangan rupanya. Astaghfirullahal azim.. jauhnye lamunan aku. Ni gara2 bengang ngn si ca ya nun alif ni la.. dok geram tak sudah. huhuhuhu.... sabar je lah.

Selawat banyak2 ek. Tp kalau dpt wat sungguh2 kan ke best.. hahahahaha...

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons