Wednesday, July 16, 2008

Pindah Randah

Pindah lagi. Well, ari ni aku mulakan kerja di tempat baru, cubicle baru. Semua rasa serba tak kena. Pusing sana tak kena, pusing sini tak kena, biasalah, tempat baru sementara nak biasa. Tapi awal2 aku dah rasa tak best... huhuhu.. kenapa? Ni ank citer ni.

Sejak kerja HELL, opss (tlg tukar H jd D), mmg dah byk kali aku berpindah tempat. Seingat aku dah 6 or maybe 7 kali aku berpindah tempat dlm masa 2 tahun. Dan kerja berpindah ni mmg cukup leceh, sbb aku nak usung barang2 aku, nak usung pc lagi, kerusi lagi, telephone lg.. haih.. leceh. Itupun kalau ikut rules drawer takle usung, tp aku bantai je.. kalau tak jenuh nak usung satu2 lak barang aku.

Dah la leceh pindah randah ni, cubicle aku lak... huhuhuhu, satu territory ngn blackcurrent. Aku dah membayangkan yg pada hari sabtu dan ahad atau pada hari2 tertentu, kawasan cubicle aku ni akan jadi little india town..huhuhu.

Manakala Hang Dedek dan Hang Bubbly pula telah dipisahkan jauh2 dr aku, membuatkan aku kesunyian di territory little india ini.. ah.. alangkah sedih dan hibanya hati aku. Ecewah, wat drama lak kat sini.. ekekekeke. Bak kata Hang Bubbly dalam entry blognya >> costs saving / moving . Ya... hang lipo yoyo o a.ka. Nyonya Bukit itulah yg telah memisahkan kami. Arakian kerana tahap kejelesannya terhadap kemesraan dan keriuh rendahan kami bertiga di territory asal kami itu.. muahaha (poyo yoyo o je ayat aku.. muahaha)

Yg tetap bersama aku hanyalah Hang Kajol a.k.a Mak Tiri. hahahaha.. oklah.. aku dah malas nak mengarut lg.... next entry pasal durian.. ekekekeke

0 komen:

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons