Thursday, July 31, 2008

TAG : Tah Hape Hape Ntah

Kena tag lagi, time tgh sibuk ni, time tu la org2 menggatai lak nak mengetag.. hampreh tahap dewa gaban... hahaha. Tag kali ni dtg dr Datuk G, aku tak tahu la baper org dah cucu dia. Malas nak cakap banyak.. inilah tagnya.
~~~~~~~~~~~~~~~~~

* Andai korg seorg superhero yg dpt terbang,ape yg korg nak buat? *
pergi kerja terbang.. tak sangkut jam, pusing satu dunia..

* Di sebalik kejayaan anda skrg ini, siapakah pendorong dan juga kekuatan anda? *
Umi n Abah akulah tunggak utama kejayan aku.. dan semua kejayaan ini datangnya dari Allah Taala. Alhamdulillah

* Sebelum anda melangkah kealam pekerjaan atau pelajran anda skrg,dimanakah anda dimasa itu? *
bumi

* Berikan kata motivasi anda kpd rakan2 *
usaha tangga kejayaan

* Apakah wawasan anda? *
entah

* Siapakah idola anda? *
Allahyarham Tuan Guru Haji Mat Saman Kati dan Al-Fadhil Ustaz Alias Sani

* Mengapa anda suka idola anda? *
sebab diorang best

* Selebriti negara yg anda minat? *
minat macam mana tu.... kalo minat sbb nampak macho Fahrin Ahmad

* Selebriti asing yg anda kagum? *
kagum??? apsal nak kagum kat diorang??

* Last..korg tulis je lah ape pun.. *
tolong jgn tag aku time aku sibuk... dah le soklan tag ni tah pape... sape le yg reka gamaknya...

5 komen:

~n0n0i~ said...

hehe...
ni tag fendi le kak...

busy ek..
patut la jwb cam x ikhlas je..
kekeke... :D

husz_nie said...

tak ikhlas ek?? kalo ikhlas mcm mana? ikhlas bkn pada jawapan... blh je pilih toksah jawap

Dato G said...

adeh deh deh..nk kena msg dlu nih tanya sibuk ke x..ahak hak hak.,. nway TQ lah..=)

husz_nie said...

ahak.. ahak.. its ok le atok g...

noi pun gegurau je tau...

cuma kalo tak sebuk leh pjg lebar lg le jawapannya.

amie... said...

klo xsebuk msti akk bt krngn 360 drjh...ekekeke...

Post a Comment

Pembaca celoteh ini...

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons